ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Szolgáltató: Tóth Levente Roland e.v.
Adószám: 91176479-1-43
Nyilvántartási szám: 60621502
Székhely: 1117 Budapest, Bíró László József körút 15/A BRF. ép. A. lép. 1. em. 6. ajtó
Telefon: 06 30 527 7380
E-mail: info@panogold.hu
Weboldal: panogold.hu
Brandnév: PanoGold

Hatálybalépés: 2025. augusztus 15.

1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1 Az ÁSZF hatálya

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed a Tóth Levente Roland egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott valamennyi szolgáltatásra, különösen:

  • Virtuális túrák készítése

  • Fotózási szolgáltatások

  • Videofelvétel-készítés

  • 360°-os felvételek készítése

  • Egyéb vizuális tartalom készítése

1.2 Az ÁSZF elfogadása

A megrendelés leadásával a Megrendelő elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit, és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

1.3 Jogszabályi háttér

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, valamint az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók.

2. SZERZŐDŐ FELEK

2.1 Szolgáltató

Név: Tóth Levente Roland egyéni vállalkozó
Adószám: 91176479-1-43
Nyilvántartási szám: 60621502
Székhely: 1117 Budapest, Bíró László József körút 15/A BRF. ép. A. lép. 1. em. 6. ajtó
Telefon: 06 30 527 7380
E-mail: info@panogold.hu

2.2 Megrendelő

A Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő természetes vagy jogi személy, valamint jogi személyiség nélküli szervezet.

3. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

3.1 Ajánlatkérés

A Megrendelő ajánlatot kérhet:

3.2 Ajánlat

A Szolgáltató ajánlata tartalmazza:

  • A szolgáltatás pontos megnevezését

  • A szolgáltatás díját

  • A teljesítés határidejét

  • A fizetés módját és határidejét

  • Egyéb lényeges feltételeket

3.3 Szerződéskötés

A szerződés a Megrendelő ajánlatelfogadó nyilatkozatával (megrendelés) és a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. A szerződés írásbeli megerősítése e-mailben vagy más elektronikus úton történik.

4. A SZOLGÁLTATÁS TÁRGYA

4.1 Fő szolgáltatások

  • Virtuális túrák készítése: 360°-os panorámaképek alapján interaktív virtuális séták létrehozása

  • Fotózási szolgáltatások: Professzionális fotók készítése ingatlanokról, termékekről, eseményekről

  • Videofelvétel-készítés: Promóciós videók, bemutatófilmek, 360°-os videók

  • Egyéb vizuális szolgáltatások: Képszerkesztés, grafikai tervezés

4.2 Szolgáltatás helyszíne

A Szolgáltató országszerte vállalja a kiszállást a Megrendelő által megadott helyszínre.

5. ÁRAK ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

5.1 Árak

Az árak a mindenkori érvényes árajánlatban meghatározottak szerint alakulnak. Az árak bruttó árak, általános forgalmi adót tartalmaznak (alanyi adómentes státusz esetén ÁFA-mentes).

5.2 Fizetési módok

  • Készpénz (helyszíni fizetés esetén)

  • Banki átutalás

  • Bankkártyás fizetés (online)

5.3 Fizetési határidők

  • Előlegfizetés: megrendeléskor 50%

  • Végszámla: a szolgáltatás teljesítését követő 8 napon belül

5.4 Késedelmes fizetés

Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató jogosult késedelmi kamatot felszámítani a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékben.

6. TELJESÍTÉS

6.1 Teljesítési határidő

A Szolgáltató a megállapodott határidőben teljesít. Vis maior esetén a teljesítési határidő megfelelően módosul.

6.2 Átadás-átvétel

A kész anyagok átadása elektronikus úton (e-mail, felhőalapú tárhely) történik. A Megrendelő az átvételi nyilatkozattal igazolja a teljesítést.

6.3 Minőségi követelmények

A Szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatást szakszerűen, a szakmai szabályoknak megfelelően végzi el.

7. SZERZŐI JOGOK ÉS FELHASZNÁLÁS

7.1 Szerzői jog

A készített fényképek, videók és egyéb vizuális anyagok szerzői joga a Szolgáltatót illeti.

7.2 Felhasználási jog

A Megrendelő a teljes vállalkozói díj megfizetésével korlátlan felhasználási jogot szerez az elkészült anyagokra saját céljaira.

7.3 Szolgáltató felhasználási joga

A Szolgáltató jogosult az elkészült anyagokat portfóliójában, referenciájaként, marketing céljaira felhasználni, kivéve, ha a Megrendelő ezt írásban kifejezetten megtiltja.

8. ADATVÉDELEM

8.1 Adatkezelés

A Szolgáltató a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat kezeli az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az EU 2016/679 általános adatvédelmi rendelet (GDPR) szerint.

8.2 Adatok köre

  • Név

  • Cím

  • Telefonszám

  • E-mail cím

  • Számlázási adatok

8.3 Adatkezelés célja

Az adatkezelés célja kizárólag a szerződés teljesítése, kapcsolattartás, számlázás.

9. FELELŐSSÉG ÉS KÁRTÉRÍTÉS

9.1 Szolgáltató felelőssége

A Szolgáltató köteles a szolgáltatást szerződésszerűen teljesíteni. Szándékos vagy súlyosan gondatlan károkozás esetén teljes kártérítési felelősséggel tartozik.

9.2 Felelősség korlátozása

A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki:

  • Vis maior esetekre

  • A Megrendelő hibájából eredő károkra

  • Közvetett károkra, elmaradt haszonra

9.3 Megrendelő felelőssége

A Megrendelő felelős a helyszín biztonságáért és hozzáférhetőségéért.

10. ELÁLLÁS ÉS FELMONDÁS

10.1 Fogyasztó elállási joga

A fogyasztó a szerződéstől a teljesítés megkezdéséig elállhat. A szolgáltatás megkezdését követően az elállási jog megszűnik.

10.2 Szolgáltató felmondási joga

A Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, ha:

  • A Megrendelő nem fizet határidőben

  • A Megrendelő más módon súlyosan megszegi a szerződést

  • A teljesítés objektíve lehetetlenné válik

10.3 Lemondás

Megrendelő lemondás esetén köteles a már elkezdett munkák arányos díját megtéríteni.

11. VIS MAIOR

Vis maior esemény (természeti katasztrófa, háború, járvány, hatósági intézkedés stb.) esetén a Szolgáltató mentesül a teljesítési kötelezettség alól az akadály fennállásának idejére.

12. PANASZKEZELÉS

12.1 Panaszbejelentés

Panaszokat a következő módokon lehet bejelenteni:

  • E-mail: info@panogold.hu

  • Telefon: 06 30 527 7380

  • Postai úton a székhely címére

12.2 Panaszkezelési határidő

A Szolgáltató a panaszt 15 napon belül kivizsgálja és válaszol rá.

12.3 Fogyasztóvédelem

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó fordulhat a lakóhelye szerinti békéltető testülethez vagy a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

13. VITARENDEZÉS

13.1 Irányadó jog

A szerződésre a magyar jog az irányadó.

13.2 Joghatóság

A felek közötti jogviták rendezésére a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság kizárólagosan illetékes.

13.3 Békés rendezés

A felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a vitákat elsősorban békés úton próbálják rendezni.

14. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

14.1 ÁSZF módosítása

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et módosítani. A módosításról a Megrendelőket előzetesen értesíti.

14.2 Részleges érvénytelenség

Ha az ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné válna, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

14.3 Hatálybalépés

Jelen ÁSZF 2025. augusztus 15. napján lép hatályba.

Budapest, 2025. augusztus 15.

Tóth Levente Roland e.v.
Szolgáltató